kobieta używająca smartfona

Bank 365 – kompleksowy, mobilny… czyli jaki?

Postęp technologiczny nie ominął banków. Dzięki stosowaniu coraz nowocześniejszych praktycznych narzędzi starają się przyciągnąć do siebie jak największą rzeszę klientów. Sprawdź, z jakich rozwiązań usprawniających korzystanie z usług bankowych możesz skorzystać!

Jakie funkcje mają nowoczesne aplikacje mobilne?

Pierwsza aplikacja mobilna bankowa pojawiała się na rynku w 2004 roku. Pionierem w tej dziedzinie był nieistniejący już Raiffeisen Bank Polska. Mimo to wiele banków wciąż korzysta z jego pomysłu, oferując swoim klientom aplikacje mobilne umożliwiające kompleksowe korzystanie z usług bankowych. Dla wielu użytkowników jest ona bardzo ważnym aspektem podczas wybierania konta. Od aplikacji mobilnej banku oczekuje się: wygody, bezpieczeństwa oraz wszechstronności. Podstawowe operacje bankowe, takie jak: sprawdzenie salda konta, wykonanie przelewu, zapłata BLIK-iem, otworzenie lokaty, czy zmiana limitów karty to tylko niektóre z wielu opcji oferowanych klientom w aplikacjach mobilnych. Banki prześcigują się w unowocześnianiu swoich produktów, dlatego umożliwiają użytkownikom aplikacji mobilnych korzystanie z dodatkowych funkcji m.in.:

  • płatności na autostradach i parkingach,
  • podgląd stanu kont w innych bankach,
  • udostępnianie numeru konta kodem QR,
  • zakup biletu komunikacji miejskiej oraz karty podarunkowej do niektórych serwisów,
  • obsługa głosowa z Asystentem Google,
  • dostęp do administracji elektronicznej.

Jak możesz zobaczyć, banki starają się, by ich obsługa klienta w aplikacji mobilnej była jak najbardziej kompleksowa, a co za tym idzie ułatwiająca życie i pozwalająca na zaoszczędzenie czasu. A to dopiero początek!

Czym są rozwiązania biometryczne i bransoletki płatnicze?

Zazwyczaj, by zalogować się do aplikacji mobilnej, konieczne jest podanie loginu i hasła. Dla wielu klientów jest to niewygodne, dlatego banki, by dostosować się do ich potrzeb, wprowadzają technologię biometryczną do obsługi i zarządzania kontem bankowym. Umożliwia ona zalogowanie się do aplikacji za pomocą odcisku palca bądź skanu twarzy. System ten może być także wykorzystywany do zatwierdzania operacji na koncie bankowym. Warto zaznaczyć, że jest to niezwykle praktyczna i bezpieczna metoda.

Usprawnienie życia klientów to jeden z głównych celów banków. Kolejnym praktycznym rozwiązaniem są opaski płatnicze, czyli silikonowe bransoletki z kartami przedpłaconymi wewnątrz. Po zarejestrowaniu pełnią one funkcje zbliżeniowej karty płatniczej. Świetnie sprawdzą się na imprezach, podczas ćwiczeń na świeżym powietrzu, czy na wycieczkach.

Czym charakteryzuje się nowoczesne konto Millenium 360° ?

Jednym z nowocześniejszych banków 365 jest Bank Milenium umożliwiający założenie konta 360°. W jego ramach możliwe są darmowe: prowadzenie rachunku, obsługa karty płatniczej oraz wypłaty we wszystkich bankomatach przy spełnieniu dwóch warunków – miesięcznych wpływów minimum 1000 zł oraz wykonania minimum 1 płatności karta lub BLIK-iem w tym czasie. Wraz z kontem otrzymuje się kartę debetową i bezpłatne ubezpieczenie przez 6 miesięcy, a także otwierane jest konto oszczędnościowe. Klienci mogą założyć konto w placówce, a także prosto z domu – za pośrednictwem kuriera bądź przez Internet. Cieszy się ono bardzo dużym powodzeniem wśród osób, którym zależy na mobilności banku, ponieważ posiada on bardzo dobrą aplikację – jest niezwykle funkcjonalna i czytelna. Dzięki niej możliwe jest wykonanie podstawowych operacji bankowych, a także skorzystanie z Menadżera Finansów, wygodne opłacenie faktur, zakup biletu komunikacji miejskiej, czy zarządzanie kartami lojalnościowymi.

One Reply to “Bank 365 – kompleksowy, mobilny… czyli jaki?”

  1. Jak dla mnie nowoczesny bank, to właśnie bank mobilny. Ja nie mam laptopa nawet, żeby korzystać z innej bankowości niż aplikacja. BLIK to w ogóle rzecz najważniejsza. No i bezpieczeństwo!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *